Aangekomen - Reisverslag uit Lusaka, Zambia van Jan Willem Westerveld - WaarBenJij.nu Aangekomen - Reisverslag uit Lusaka, Zambia van Jan Willem Westerveld - WaarBenJij.nu

Aangekomen

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jan Willem

07 Maart 2008 | Zambia, Lusaka

Jaja het eerste bericht, kort maar toch. Ik ben na een lange reis namelijk eindelijk aangekomen! Na een vlucht via Londen en Johannesburg zit ik nu in Lusaka achter de computer mijn eerste bericht te schrijven.. Ik verblijf hier de eerste dagen in een backpackershotel en zal morgen de eerste kijkjes in de stad nemen. Op het eerste oog lijkt het heel erg Afrikaans, maar ik zal jullie gauw meer vertellen!

Gegroet!

  • 07 Maart 2008 - 17:19

    Stef:

    heey jij daar !!
    wat zie ik nu dan ... zit jij ff een eentje verder op ..wat een geluk heb je tog weer zeg.
    1 ding valt me wel van je tegen... dat je me gewoon noet mee gevraagt hebt :( ..
    nee hoor lieverd ..heel veel plezier, doe voorzichtig en ik ga je verhalen lezen:) en natuurlijk verhaaltjes terug schrijven. :D

    kussie stef

  • 07 Maart 2008 - 17:21

    Steef:

    Haha ik dacht even huh ik heb toch nog geen berichtje geschreven:P? Maar er zijn nog meer Stefanie's op de kust;)

    Mooi dat je er bent; ben ook benieuwd naar foto's die je gaat maken! Misschien lijkt het wel een beetje op Oeganda....

    Liefs Stefanie

  • 07 Maart 2008 - 17:21

    Wienanda:

    Heej JW!!
    Wat goed dat je meteen achter de comp bent gekropen! Je hebt toch ook wel een digitaal foto-toestel mee he... :D
    Succes daar en geniet van de zon! ;)

  • 07 Maart 2008 - 17:29

    Lennert:

    Eej ouwe dibbes! Wat lache om te horen dat je afrika onveilig aan t maken bent! K ga over n week nr zuid afrika! Wat doe je er precies? Veel plezier en ben benieuwd nr je verhalen. Ciao len

  • 07 Maart 2008 - 17:32

    Christine:

    Hee JW! Fijn dat je goed bent aangekomen! Ben je toch nog vergeten om kring een mailtje te sturen... Maar je krijgt nog een herkansing van me ;) Succes met je zonnepanelen, hou ons op de hoogte!
    Liefs, Christine

  • 07 Maart 2008 - 18:23

    Floris:

    Hee Jan Willem,

    Leuk dat ik ben toegevoegd om je avonturen via deze site te volgen. Ben benieuwd. Geniet ervan.

    vanuit regenachting Amsterdam,

    Floris

  • 07 Maart 2008 - 18:35

    Johannes:

    Hey JW,

    K wist niet dat je al weg was! Veel succes daar in het verre Zambia en geniet van het mooie weer! Hier is die kachel op dit moment hard nodig ;-)

  • 07 Maart 2008 - 18:55

    Liesje:

    lieve JW,
    Be carefull, we willen je weer heel terug hebben! Gaaf man dat je er al bent, en hopelijk verschijnen de foto's snel!

    Veel liefs en kus alies

  • 07 Maart 2008 - 19:03

    Wim:

    Goed bericht, was het eerste biertje lekker? En heb je nog geslapen onderweg of heb je alleen maar genoten boven de wolken ?

  • 07 Maart 2008 - 19:06

    Eefje:

    heee knulletje:)
    kan ik weer rustig slapen nu je die 20 uur heelhuids bent doorgekomen:P whaha!:)
    geniet ervan en we blijven mailen!! veel plezier morgen met je stadwandeling!heb je al stammen gezien met van die borden in hun oren:P whaha!
    mis je nu al :P

    dikke kus uit Elst!

  • 07 Maart 2008 - 19:36

    Loïs En Harry =):

    Hoi!
    Fijn dat je goed bent aangekomen, heb je nog een camera meegenomen? Dan zijn we namelijk benieuwd naar de foto's!
    In Nederland willen ze een project starten met 5000(?) zonnepanelen op het vliegveld in Leeuwarden. We houden je op de hoogte :P
    We zijn benieuwd op je komende berichtjes!

    Groetjes! Ook van Jeroen en Mirjam.

  • 07 Maart 2008 - 20:49

    Nicolien,Bert,Annem :

    Wat leuk dat we al iets van je horen.
    We hopen je trouw te volgen.
    Succes met alles wat er op je afkomt.
    Veel plezier en werkse.

  • 08 Maart 2008 - 08:09

    Rianne:

    heey Jan-willem

    Via via kreeg ik te horen dat jij ook in Zambia zit! Wat toevallig, ik dus ook. In Mongu!Heb geen idee wat je daar gaat doen, maar mijn reis zit er alweer bijna op. De 24 ga ik naar Lusaka, en de 29 vlieg ik terug. Blijf jij in Lusaka, want misschien kom ik je dan nog wel tegen?

    Groetjes Rianne(uit Lelystad, vriendin van stefanie)

  • 08 Maart 2008 - 09:50

    Milou:

    Haa JW!
    Fijn om te horen dat je goed bent aangekomen. Ben heel erg benieuwd naar alle verhalen en foto's die we nog te zien krijgen!
    Houd je www.teamelst.yourbb.nl ook op de hoogte?

    Liefs Milou TE :D

  • 08 Maart 2008 - 11:16

    Marloes:

    Gelukkig maar:)!! Hou ons op de hoogte;) xx

  • 08 Maart 2008 - 12:45

    Marie-Thérèse:

    Hee Jan Willem!

    Heel veel plezier en succes met alles!
    Ben benieuwd naar je verhalen.

  • 08 Maart 2008 - 14:13

    Elise:

    Dag JanWillem
    Goed om te horen dat je goed aangekomen bent. Ik zal extra op je moeder passen hoor.... Groetjes
    Elise

  • 08 Maart 2008 - 19:23

    Daan :

    jantje rare vent, gek idee da jij daar nu zit man, iig goed aangekomen. zijn op weg naar kampioenschap, VDZ verloren:P ff da je t weet

  • 08 Maart 2008 - 21:56

    Steegje:

    Heee JW :D

    Fijn te horen dat je goed en heelhuids bent overgekomen.. beetje kunnen slapen onderweg? Ben errug benieuwd naar je avonturen en je mooie foto's, want de digi heb je vast en ckers meegenomen;) kga je verhaaltjes sowieso volgen.. spannend! Rustig aan daar.. hier mis je iig nog niets! De verwarming draait overuren in huize Steegje;)

    Dikke kus!!

  • 09 Maart 2008 - 11:27

    Roos:

    Heey Jw!!

    Jeetje, ineens een mail dat je heel ver weg zit ;). Ik ga je volgen hoor! Ben benieuwd naar je verhalen!

    Kusje Roos

  • 09 Maart 2008 - 19:23

    Tom:

    Veel plezier man en kom niet te zwart terug.
    groetjes

  • 10 Maart 2008 - 16:03

    Nynke:

    ha JeeWee
    gelukkig veilig geland :) ben benieuwd naar je eerste indrukken! Geniet ervan!
    Groetjes Nynke

  • 10 Maart 2008 - 16:33

    Ake:

    tuurlijk lijkt het afrikaans, wat had jij verwacht kerel:P

  • 10 Maart 2008 - 17:44

    Sander:

    Heey JW...
    Goed te horen dat je er bent jongen. Leuk dat je me op de emaillijst hebt gezet.
    De eerste dagen cultuurshock al doorstaan en gewend aan: relext man! ?
    Hopelijk het je het naar je zin. Ik heb het hek maar opgeruimd want die staat al een paar dagen ongebruikt voor mn deur.. ;)

    Have fun,

    Sander

  • 10 Maart 2008 - 20:36

    Harro En Karin:

    Hoi Jan Willem,

    Leuk om je bericht te lezen. Fijn dat je een goede reis hebt gehad. We zijn benieuwd naar je berichten en de foto's.

    Groet uit Arnhem

  • 10 Maart 2008 - 21:49

    Pieter:

    He JW,
    Weet je waar het op het eerste oog ook heel Afrikaans lijkt? Het Afrikamuseum!
    Weet je wel zeker dat je echt in Afrika zit en niet ergens in de heuvels in de buurt van Nijmegen?
    Mocht dit wel het geval zijn dan heb ik toch liever dat je zaterdag gewoon weer t shirt met nr 4 aantrekt en je handelsmerk, de blocktackle, weer veelvuldig gebruikt.

    In ieder geval heel veel plezier daar en vergeet geen foto's te maken.

    Groeten Pieter

  • 11 Maart 2008 - 07:28

    Zusje Carin:

    Heel fijn dat je goed bent aangekomen, ik had het al wel gehoord maar ik dacht ik reageer toch nog ff:)
    Hoe ist nu? we zullen snel meer van je horen denk ik..
    Dikke kus je kleine zus:D

  • 11 Maart 2008 - 10:18

    Ina:

    afrikaans????
    tijd telt niet
    kip met rijst
    of rijst met kip
    toetje: mieliepap, heerlijk met saus
    niet te snel lopen
    te warm hiervoor
    ina

  • 11 Maart 2008 - 13:42

    Tineke:

    Hallo JW

    Fijn dat je goed aangekomen bent.

  • 11 Maart 2008 - 16:35

    Hilde:

    Yow jw!
    Gaaf hoor! Heb je al n echte Zambiaanse kerkdienst meegemaakt?! Daar ben ik super benieuwd naar!! Jeetje, wat een berichten hiero.. Nou, beste Afrikaner, geniet ervan, vang het licht op met je zonnepanelen en kets wat deze kant op;),


  • 11 Maart 2008 - 19:02

    Ton & Petra:

    HadieJW,

    Fijn dat je veilig bent aangekomen, en dat je een goede reis hebt gehad.

    Mis je de regen al?

    Groetjes, Ton

  • 11 Maart 2008 - 20:03

    Ellen En Wouter:

    Ha Jan Willem,

    Leuk hoor deze site om jouw avonturen te volgen! Leuk dat je ons allemaal op de lijst hebt gezet. Onze nicht Irene de Kroon gaat binnenkort naar China voor stage, zij gaat ons ook hiermee op de hoogte houden. Heel veel plezier en succes met de eerste kennismaking met zo'n grote Afrikaanse stad en het totaal andere tempo en de levenshouding. Het wordt vast een onvergetelijke tijd. Geniet ervan, we blijven graag op de hoogte!

    Groetjes,
    Ellen en Wouter

  • 12 Maart 2008 - 11:47

    Hinke Alkema:

    Wat een avontuur! Veel suc6!! Groetje, Hinke

  • 14 Maart 2008 - 12:01

    Gerrit Jan:

    Hey Jan Willem,

    Je was inderdaad vergeten om ons allen een mailtje te sturen.. Alfred en ik waren daar al helemaal ontstemd over ;)! Goed om te horen dat alles daar goed gaat. Veel plezier en succes en we zullen je verder blijven volgen via het www.
    Groet,

    Gerrit Jan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zambia, Lusaka

Jan Willem

Introduceren van zonne-energie op de Zambiaanse markt.

Actief sinds 25 Feb. 2008
Verslag gelezen: 334
Totaal aantal bezoekers 23218

Voorgaande reizen:

06 Maart 2008 - 07 Maart 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: